Το Σονέτο του Γλυκού Καημού – F. G. Lorca


Το Σονέτο του Γλυκού Καημού

Φοβάμαι να χάσω το μαρμαρωμένο θαύμα
των ματιών σου, και της νύχτας την ηχώ
σαν ακουμπά το μέτωπό μου
ο μοναχικός της ανάσας σου ανθός

Λυπάμαι που μαι σε τούτη την όχθη
κορμός δίχως κλαδιά, και πιο πολύ ακόμη
να μην έχω άνθος, αμβροσία ή λάσπη
για του καημού μου το σαράκι

Αν είσαι συ ο κρυφός μου θησαυρός
αν είσαι ο σταυρός κι ο μουσκεμένος μου καημός
αν είμαι της αφεντιά σου ο δέσμιος

μην μ’ αφήνεις όσα κέρδισα να χάσω
και στόλισε τα ποταμίσια σου νερά
με φύλλα του ξενικού μου φθινοπώρου.

«El Soneto de la Dulce Queja»
Ελεύθερη Απόδοση
Χ.Κ.

Άδεια Creative Commons
Αυτό το έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 3.0 Μη εισαγόμενο .

One thought on “Το Σονέτο του Γλυκού Καημού – F. G. Lorca

  1. gran pueblo el pueblo griego, por eso os prestamos a nuestros poetas, que total… el mediterráneo es como es, y aquí no sirven el «mío» ni el «tuyo», solo el «nuestro» del mare nostrum.
    Acabemos con los pronombres posesivos y las fronteras

Σχολιάστε

